[GNOME] Traducció del Inkscape 0.9x al català - cal ajuda

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu feb 8 23:03:40 CET 2015

El 08/02/2015 a les 21:41, Eulàlia Pagès i Morales ha escrit:
> Hola Jordi,
>
> Agafo la segona part.
>
> Per cert, què et sembla si vaig omplint la columna de l'Insksacpe del
> glossari que et vaig passar.
>
> Ja diràs
>
> Eulàlia

Hola Eulàlia,

El projecte del glossari del GNOME va ser una iniciativa de fa uns anys
però està completament abandonada. No té sentit traduir el glossari
perquè ja no és manté, els programes ja estan traduïts i el corpus
recollit és molt antic.

Et recomano centrar-te en la traducció de l'Inkscape. Jo he trobat
alguns termes que caldrà discutir. Si pots apuntar els que trobis i els
podem anar discutint.