[GNOME] Traducció del Inkscape 0.9x al català - cal ajuda

Eulàlia Pagès i Morales eulaliapages a gmail.com
diu feb 8 21:41:54 CET 2015

Hola Jordi,

Agafo la segona part.

Per cert, què et sembla si vaig omplint la columna de l'Insksacpe del
glossari que et vaig passar.

Ja diràs

Eulàlia

El 07/02/15 a les 16.09, Jordi Mas ha escrit: