[GNOME] Traducció del Inkscape 0.9x al català - cal ajuda

Eulàlia Pagès i Morales eulaliapages a gmail.com
diu feb 8 23:14:14 CET 2015

Em referia al glossari del GIMP. Ho dic perquè si hi ha termes repetits
i que es refereixin al mateix concepte en els dos programes estaria bé
que tinguessin la mateixa traducció.

Eulàlia

El 08/02/15 a les 23.03, Jordi Mas ha escrit: