[GNOME] Inkscape 0.9x

Eulàlia Pagès i Morales eulaliapages a gmail.com
dic feb 4 18:51:12 CET 2015

Hola Jordi,

Et passo el glossari del GIMP, l'any passat traduint fitxers del manual
del GIMP em vaig entretenir a apuntar termes. De fet és una ampliació
que els anteriors que traduïen el GIMP van iniciar.

S'hauria de revisar. Les caselles que estan en colors és perquè en tenia
dubtes. Però penso que la resta també s'hauria de revisar.
Veuràs també que just al costat de la columna del GIMP hi ha la de
l'Inkscape, que només caldria omplir. De totes maneres al ser programes
diferents no totes les traduccions pel GiMP han de ser vàlides per
l'Inkscape.

Ja ens diràs què hem de fer.

Eu

El 04/02/15 a les 7.56, Jordi Mas ha escrit:

> Hola Eulàlia,

> A curt plaç vull pujar una actualització ràpida que enviaré aquest cap
> de setmana, on bàsicament les fuzzy i les opcions principals estiguin
> en català.
>
> Després d'això la meva idea era dividir el fitxer en tres parts, una
> per l'Albert, una per tu i una per mi. Us dic més coses la setmana
> vinent!

> Saps on para?
>
> L'Inkscape a nivell de terminologia ens l'haurem de mirar ja que fa
> quatre anys que no s'usa, algunes decisions que es van prendre són
> [...]

Name: glossari-gimp_1.ods
Type: application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet