[GNOME] Inkscape 0.9x

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic feb 4 07:56:23 CET 2015

Hola Eulàlia,

> Hola Jordi,
>
> Puc mirar de traduir algun fitxer. Diga'm què s'ha de fer.

A curt plaç vull pujar una actualització ràpida que enviaré aquest cap
de setmana, on bàsicament les fuzzy i les opcions principals estiguin en
català.

Després d'això la meva idea era dividir el fitxer en tres parts, una per
l'Albert, una per tu i una per mi. Us dic més coses la setmana vinent!

> Per cert, vam començar a fer un recull de termes del GIMP i també per
> l'Inskcape., però que caldria revisar.

Saps on para?

L'Inkscape a nivell de terminologia ens l'haurem de mirar ja que fa
quatre anys que no s'usa, algunes decisions que es van prendre són
incorrectes, i després ha passat força temps.

Gràcies!