[GNOME] Inkscape 0.9x

Eulàlia Pagès i Morales eulaliapages a gmail.com
dic feb 4 00:00:17 CET 2015

Hola Jordi,

Puc mirar de traduir algun fitxer. Diga'm què s'ha de fer.

Per cert, vam començar a fer un recull de termes del GIMP i també per
l'Inskcape., però que caldria revisar.

El 03/02/15 a les 9.26, Jordi Mas ha escrit: