[GNOME] Inkscape 0.9x

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim feb 3 09:26:25 CET 2015

Ep gent,

Després de quatre anys sense cap versió nova s'ha publicat l'Inkscape
0.90 :)

He començat a treballar en l'actualització de la traducció. La situació
d'inici és:

4228 missatges traduïts, 1855 traduccions difuses, 948 missatges no
traduïts.

Tinc previst fer-ho en dues fases amb pujada al projecte mare:

1. Una primera on em focalització en els fuzzys i els elements de la
interfície d'usuari més visibles que cal traduir (menús i capses de
diàleg). Solucionem alguns problemes com el caràcter de la ela geminada.

2. Una segona con es completa la traducció amb una revisió terminològica.

Si algú té interès en participa-hi que m'ho digui i ens podem dividir la
feina.