[GNOME] gimp - master

Tirs softcatala a tirsabril.com
div des 4 08:47:58 CET 2015

Hola!

A veure...

Les primeres quatre són correctes. Només una cosa: a "Compàs Prewitt",
posa "Prewitt" també amb majúscula. És un mètode de detecció de vores,
suposo que inventat per un tal Prewitt.

Després, les coses en verd de les frases liles: Són mètodes (en el
primer cas) i propietats (en el segon). En principi no s'haurien de traduir.

Finalment, de les cadenes on no saps si s'ha de traduir una part, jo
només ho faria en el cas de la segona i la tercera. El que acompanya a
CMYK ha de ser una "clau" (no hi ha una "tecla" CMYK al teclat, i botó
seria "button"). I Prim amb majúscula, això sí, que per alguna cosa deu
ser familiar llunyà del general :-)

Apa, que ja acabes! :-)

El 04/12/15 a les 00:47, Eulàlia Pagès i Morales ha escrit: