[GNOME] gimp - master

Walter Garcia-Fontes walter.garcia a upf.edu
dij des 3 07:28:30 CET 2015

* Eulàlia Pagès i Morales, eulaliapages a gmail.com [02/12/15 22:14]:
> Suposo que els algorismes amb noms propis deuen ser:  Sobel; Roberts;
> Laplace;   Pan;   ????

Jo els deixaria tots tal qual estan. En tot cas el que m'és útil a mi
en aquests casos de dubtes és consultar les excel·lents memòries de
traducció de Softcatalà:

https://www.softcatala.org/recursos/memories.html

tot i que potser per a aquests termes tan especialitzats no hi ha hagi
encara antecedents, probablement els estàs creant tu.

--
Walter Garcia-Fontes
L'Hospitalet de Llobregat