[GNOME] gimp - master

Eulàlia Pagès i Morales eulaliapages a gmail.com
dic des 2 22:13:59 CET 2015

Suposo que els algorismes amb noms propis deuen ser:  Sobel; Roberts;
Laplace;   Pan;   ????

Caldrà decidir què fem amb la resta que semblen paràmetres de funcions.
No sóc informàtica i no tinc idea de què pot ser el millor. Ja direu,
però si ningú diu res o deixo tal com està.

Eulàlia

El 02/12/15 a les 19.18, Tirs ha escrit: