[GNOME] Correccions i revisions

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dll maig 19 22:56:52 CEST 2014

Gràcies, llavors queda el nom de *pipeta* en comptes de *capturador del
color*.

Ara que m'he posat a fer revisions, proposo un altre canvi en aquesta
línia, he vist que a la Icona de la lupa, el nom és *Eina ampliació*,
penso que s'hauria de dir*Eina lupa*, de la mateixa manera que tenim
*Eina compàs*, *Eina pipeta*, etc.

Ja em direu.

P.D. Estic ampliant el glossari, quan tingui més termes ficats us el
torno a enviar.

Eulàlia