[GNOME] Correccions i revisions

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dll maig 19 23:33:32 CEST 2014

Ep,

Ara que m'he posat a fer revisions, proposo un altre canvi en aquesta
> línia, he vist que a la Icona de la lupa, el nom és *Eina ampliació*,
> penso que s'hauria de dir* Eina lupa*, de la mateixa manera que tenim *Eina
> compàs*, *Eina pipeta*, etc.

A mi no em semblaria malament, i de fet, he vist sorprès que al menú ja ens
hi apareix una «Lupa» que sincerament no recordava que haguéssim canviat.
Està a Visualitza > Lupa.

El que em decanta a utilitzar aquesta proposta és que a la definició de
l'eina ja hi apareix la paraula ampliació:
*Eina ampliació: ajusta el nivell d'ampliació*
Per tant seria molt millor:
*Eina lupa: ajusta el nivell d'ampliació*

Els meus cinc cèntims ;)

PD: Una cosa Eulàlia, tens present que aquests canvis s'han de fer a
l'aplicació també? Vols que ho faci jo o t'estimes més fer-ho tu?
--
*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí