[GNOME] Correccions i revisions

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dll maig 19 21:44:46 CEST 2014

Hola,

A mi em va semblar genial el terme Pipeta, no sé als altres!

+1 (molt encertat)

> (disculpeu però amb el final de curs intens que tenim, no crec que pugui
> començar a col·laborar una mica fins d'aquí algunes setmanes)

No pateixis, jo tampoc estic tan actiu com voldria :(

> Estic revisant els fitxers anteriors que vaig traduir tenint en compte la
> versió francesa. He revisat el Toolbox, el primer fitxer que vaig fer, i he
> arreglat moltes cadenes que tenien una traducció ortopèdica i encarcarada.
> L'he pujat al GIMP perquè la substitueixis per l'anterior.
> Ara estic revisant el segon fitxer el Toolbox-color, quan el tingui
> arreglat el pujo.

Ok, si et sembla bé m'espero a què tinguis el toolbox-color i això compilo
l'ajuda amb els dos fitxers canviats. Gràcies Eulàlia ;)

*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí
de La Palma de Cervelló
www.konfraria.org • @La_Konfraria <http://twitter.com/La_Konfraria>