[GNOME] Termes

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dic maig 14 16:53:29 CEST 2014

Hola Albert,

D'ençà que vaig enviar el fitxer dels termes que ja he fet alguna
modificació.
També he pensat que perquè no hi hagi un embolic amb la qüestió d'afegir
i corregir els termes, seria millor que el nou vocabulari me'l passeu i
jo ja ho actualitzo des de casa i després us ho envio.

En en aquest fitxer estic repassant a partir de la versió francesa que
en general és bastant millor que l'anglesa, suposo que deu ser això que
una part de l'equip és francès i l'altre part és alemany. Ho dic perquè
a partir d'ara miraré per sistema la versió angles i la francesa. La
versió alemanya no la miro perquè no sé alemany.

Una altra cosa, com que ara també miro la versió francesa, he vist que
*Color picker* està traduït al català per *capturador del color*
Ja sé que sóc pesada però és que la versió francesa ho han traduït com a
*Pippete*, la qual cosa em sembla molt més bona aquesta traducció que la
que tenim.
En català es podria traduir com a *Pipeta*, terme que existeix en el
Termcat i serveix per agafar mostres.

Ja direu

eulàlia