[GNOME] Correccions i revisions

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dll maig 19 16:02:23 CEST 2014

Hola Albert,

Estic revisant els fitxers anteriors que vaig traduir tenint en compte
la versió francesa. He revisat el Toolbox, el primer fitxer que vaig
fer, i he arreglat moltes cadenes que tenien una traducció ortopèdica i
encarcarada. L'he pujat al GIMP perquè la substitueixis per l'anterior.
Ara estic revisant el segon fitxer el Toolbox-color, quan el tingui
arreglat el pujo.

Una altra cosa, de moment ningú ha dir res sobre el terme
*Pipeta/capturador del color, color picker tool*. Si ningú diu res tiro
pel dret.

Eulàlia