[GNOME] Pregunta [Gimp]

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
div gen 24 11:50:07 CET 2014

Sí, era això que volia saber.

Ho he preguntat perquè d'ençà que vaig dir que havia acabat i pujat la
traducció de dos fitxers (toolbox i toolbox color) he anat pujant noves
versions corregides, les últimes van ser aquesta setmana mateixa, i no
descarto que si es detecten errors s'hagi de tornar a pujar versions
revisades.

Amb això d'anar traduint per ordre, en aquests moments estic traduint el
fitxer *toolbox pint*, que està molt avall. El motiu és perquè vaig
començar amb els fitxers que del *toolbox* i encara tinc fresc el
vocabulari. Si ho faig d'aquí uns mesos ja m'hauré oblidat de tot i
hauré de buscar en el glossari i per tant es perd més temps.

Salut

Eu