[GNOME] Pregunta [Gimp]

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dij gen 23 23:01:45 CET 2014

Hola Eulàlia,

No sé si he entès la pregunta...
Responc i si no es tractava d'això, ja diràs.

* L'actualització (pujada) dels fitxers tant a la pàgina oficial[1] de
l'ajuda com a l'aplicació els fa el Gil, que és el coordinador del projecte
Gnome. Més o menys la cosa va així:
  - Traduïm
  - Reviso la traducció
  - Aviso al Gil, que hi fa una darrera revisió
  - Si tot està correcte s'actualitza, i si no, m'estira les orelles i em
demana que ho tornem a revisar ;)
[1] http://docs.gimp.org/2.8/ca/index.html

* L'actualització de la pàgina de l'ajuda la vaig compilant jo de tant en
tant (n'acabo de fer una, ara mateix). L'objectiu d'aquesta pàgina és
únicament la revisió i/o suport a la traducció:
http://www.konfraria.org/gimp-doc-catalan-testing/
  - Agafo els .PO modificats, els hi canvio el nom
  - Compilo i genero els 589 fitxers HTML, als que els haig d'extreure una
línia de text a cadascun d'ells (amb un script)
  - Ho pujo al servidor
Jo quan veig que tenim alguns fitxers avançats ho actualitzo, però si algú
en un moment donat, necessita que ho actualitzi, m'ho dieu i ho faig ;)

Anava per aquí la pregunta?

Ah! Quan faig la compilació manual també actualitzo aquest fitxer que edito
manualment per saber com tenim el tema:
http://konfraria.org/gimp-doc-catalan-testing/docu-gimp.html
Per cert, pot ser útil si volem avançar de manera ordenada. Vaig ordenar-hi
els fitxers més o menys tal i com apareixen a l'ajuda. També pot ser útil
per saber què estem traduint en cada moment.

Salut!

El dia 22 gener de 2014 17.57, Eulˆlia Pag s Morales <eulaliapages a gmail.com