[GNOME] mà alçada

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dim gen 21 22:50:27 CET 2014

Hola,
Si voleu jo puc canviar-ho... però, heu vist el context?
Refereix a la forma en què es "redibuixa" la corba quan se'n desplaça un punt:
http://docs.gimp.org/ca/gimp-tool-curves.html
Possiblement per això es va pensar que "Lliure" ja era prou entenedor,
tot i que "Free hand" com bé dius és mà alçada.
Si us sembla bé, mireu aquesta forma de modificar la corba al Gimp i decidim.

Salut!

El dia 21/1/14, Eulˆlia Pag s Morales <eulaliapages a gmail.com> ha escrit: