[GNOME] dubtes

diu gen 19 01:38:14 CET 2014

Ep
M'havia passat per alt aquest missatge. És llei de vida del traductor haver
de tirar pel dret, a vegades. 😋
Com ho has deixat al final?
Estic d'acord amb les teves propostes de 'llindar' i 'ditada'.
Però cal assegurar-se que aquest canvi també es faci a la interfície del
gimp, no només a l'ajuda.

salut,
jordi s
El dia 18/01/2014 22.34, "Eulˆlia Pag s Morales" <eulaliapages a gmail.com>
va escriure: