[GNOME] dubtes

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
diu gen 19 13:09:07 CET 2014

Hola,

> M'havia passat per alt aquest missatge.

Doncs exactament el mateix que m'ha passat a mi. Ho sento.

> Estic d'acord amb les teves propostes de 'llindar' i 'ditada'.

Jo penso que estan bé com estaven. M'explico:

- *Threshold* en el seu dia es va traduir com a «Llindar blanc i negre»
perquè és molt més explicatiu de la funció:
http://www.konfraria.org/gimp-doc-catalan-testing/gimp-tool-threshold.htmlJa
que aquesta, directament converteix la imatge a blanc i negre.

- *Smudge* té sentit que es traduís per «Taca amb el dit» ja que entenc que
una «Ditada» permet més coses. Per exemple, podria dibuixar-se un traç amb
una ditada. Amb aquesta eina no, només desplacem/escampem (embrutem, en
definitiva) el color

> Però cal assegurar-se que aquest canvi també es faci a la interfície del
> gimp, no només a l'ajuda

Ei, és una opinió!
Com que implica canvis a la interfície, pensem-ho amb calma, si us sembla.

*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí
de La Palma de Cervelló
www.konfraria.org • @La_Konfraria <http://twitter.com/La_Konfraria>