[GNOME] Dubtes [Gimp]

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dij abr 3 00:03:47 CEST 2014

Hola Eulàlia,

veure-ho a la captura en català aquí:
http://www.konfraria.org/gimp-doc-catalan-testing/gimp-tool-bucket-fill.html
És on hi ha el desplegable «composició», a baix de tot.

El «Toolbox fill» fixa't on apareix, al quadre que acompanya la imatge de
la caixa d'eines amb el «cubell de pintura» ressaltat.
Per agafar idees he mirat la traducció amb espanyol i és horrible[1], en
canvi en francès[2] lliga més i crec que hauríem d'anar per aquí. Vindria a
ser quelcom com:

captura.

Espero que et serveixi ;)

Salut!

[1] http://docs.gimp.org/es/gimp-tool-bucket-fill.html
[2] http://docs.gimp.org/fr/gimp-tool-bucket-fill.html

El dia 31 març de 2014 22.44, Eulˆlia Pag s Morales
<eulaliapages a gmail.com>ha escrit: