[GNOME] Dubte «Window dialog»

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dll nov 25 19:20:53 CET 2013

Hola a tothom

Com s'hauria de traduir Window dialog, com a quadre de diàleg o com a
diàleg de la finestra? En el recull de termes no ho he trobat.

This option will display an Info Window dialog that details the measure
tool results. The results are more complete on the status bar.

Eulàlia