[GNOME] Dubte «Window dialog»

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dll nov 25 22:43:12 CET 2013

Hola Eulàlia,

>   Com s'hauria de traduir Window dialog, com a quadre de diàleg o com a
> diàleg de la finestra? En el recull de termes no ho he trobat.

Doncs la cosa té conya... Aquesta cadena ve de la descripció de l'eina
http://docs.gimp.org/en/gimp-tool-measure.html
Com veureu la cadena és al final i descriu una casella de verificació que
està a les opcions d'aquesta eina.
La casella podria traduïr-se per «Utilitza una finestra d'informació» , i
per tant a la teva cadena hi tindria sentit traduïr-ho per «un diàleg
finestra d'informació és el nom del diàleg. No sé si m'he explicat.

El que passa és que aquesta opció de l'eina «Compàs» no m'apareix a la
darrera versió del Gimp. De fet, aquesta eina no té cap opció.

Jo també m'hi he trobat en algun altre lloc i el que he fet és posar un
comentari en català i en anglès dient que no existeix aquesta funció
actualment al Gimp, i hi he deixat la cadena com a «fuzzy»; si en detectem
més passem un recull d'errors als desenvolupadors.

*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí
de La Palma de Cervelló
www.konfraria.org • @La_Konfraria <http://twitter.com/La_Konfraria>