[GNOME] Glossari Gimp [Ajuda!]

diu nov 17 18:36:34 CET 2013

Ep
+1 per aerògraf

Altres recursos que es poden consultar són el Termcat:
<http://www.termcat.cat/ca/Cercaterm&text_cons=airbrush&area_tema=&llengua=&cercador=basic>
I el portal de terminologia de Microsoft:
<https://www.microsoft.com/Language>

Keep it up!
salut
jordi s

El 17/11/2013 18:31, Eulˆlia Pags Morales ha escrit: