[GNOME] Documentació del Gimp [Ajuda!]

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dim nov 12 21:10:58 CET 2013

Hola Albert,

He trobat un fitxer amb glossari que no recordo d'on ha sortit, està en
pdf. Tinc el mateix fitxer amb format .ods que és una taula, llavors he
copiat els temes de l'enllaç que m'has passat (els que vam començar a
fer però que està a mitges) http://www.softcatala.org/wiki/Gimp/Termes i
els he afegit a sota.
Alguns termes coincideixen però altres no, què faig?, fusionem els dos
glossaris ordenats alfabèticament?
Llavors, en cas que hi hagi una mateixa paraula amb dues traduccions
diferents, posem les dues?, en cas que no, quina prioritzem?

Ja diràs

eulàlia