[GNOME] Documentació del Gimp [Ajuda!]

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll nov 11 20:20:24 CET 2013

El 11/11/2013 20:10, Konfrare Albert ha escrit:
> Hola,
>
> El dia 10 de novembre de 2013 19.57, Jordi Mas <jmas a softcatala.org
> <mailto:jmas a softcatala.org>> ha escrit:
>
>     Has passat la memòria de traducció als mòduls de documentació? Ho
>     dic per recuperar el que es pugui.
>
>     Si no s'ha fet, jo ho faria abans que la gent els agafi.
>

> Fet![1]
>
> (perdoneu per l'allau de correus, no entenc perquè arriben, no he marcat
> en cap moment la casella d'enviament a la llista).
>
> Valdria la pena pujar els fitxers de la documentació com estan ara?
> [...]

Hola Albert,

Pujar al GIT o al Damned lies?

Jo crec que l'ideal és recuperar les traduccions, revisar-las, i
pujar-les com a no fuzzy al Git. Si és massa feina, llavors deixar-les
al Damned lies com a fuzzy perquè és revisin.

Per cert, per donar-li una empenta a la documentació podríem muntar una
jornada de treball un dissabte i que la gent s'apunti. Ho fem fet amb el
passat sempre amb molt bona resposta. Veure[1]

[1] http://jornades.softcatala.org/