[GNOME] Documentació del Gimp [Ajuda!]

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dll nov 11 22:06:17 CET 2013

Hola,

El dia 11 de novembre de 2013 20.20, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha
escrit:

> Pujar al GIT o al Damned lies?

Jo pensava en el Damned lies de moment, i com a fuzzy.

> Jo crec que l'ideal és recuperar les traduccions, revisar-las, i pujar-les
> com a no fuzzy al Git. Si és massa feina, llavors deixar-les al Damned lies
> com a fuzzy perquè és revisin.

Potser podríem mirar d'avançar una mica la traducció dels fitxers per pujar
alguna cosa amb cara i ulls al Git.

> Per cert, per donar-li una empenta a la documentació podríem muntar una
> jornada de treball un dissabte i que la gent s'apunti. Ho fem fet amb el
> passat sempre amb molt bona resposta.

Estaria molt bé... [però vaig una mica saturat]... parlem-ne amb calma ;)
*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí
de La Palma de Cervelló
www.konfraria.org • @La_Konfraria <http://twitter.com/La_Konfraria>