[GNOME] Documentació del Gimp [Ajuda!]

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dll nov 11 20:10:28 CET 2013

Hola,

El dia 10 de novembre de 2013 19.57, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha
escrit:

> Has passat la memòria de traducció als mòduls de documentació? Ho dic per
> recuperar el que es pugui.
>
> Si no s'ha fet, jo ho faria abans que la gent els agafi.

Fet![1]

(perdoneu per l'allau de correus, no entenc perquè arriben, no he marcat en
cap moment la casella d'enviament a la llista).

Valdria la pena pujar els fitxers de la documentació com estan ara?
Ho dic per facilitar que la gent agafi el fitxer correcte quan se n'assigni
un.

Salut!

[1] https://l10n.gnome.org/languages/ca/gnome-gimp/doc/
--