[GNOME] Documentació del Gimp [Ajuda!]

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
diu nov 10 20:19:23 CET 2013

Hola Jordi,

Als fitxers que he començat sí, als altres no.

Després miro de passar la memòria a cadascun dels fitxers i de copiar
les cadenes d'imatge (@@image) i els pujo (encara que sigui amb les
cadenes recuperades en fuzzy).

Salut i gràcies!

El dia 10/11/13, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: