[GNOME] Fwd: Nouvingut

Gil Forcada Codinachs gforcada a gnome.org
dll mar 4 17:33:46 CET 2013

Bones Xavier,

El 4 de març de 2013 17.04, Xavier Català <catala.xavier a gmail.com> ha
escrit:

Bona tarda.

> Ja he pujat el meu primer fitxer .PO, per cert, quina és la diferència amb
> els fitxers .POT?

Fantàstic! On l'has pujat el fitxer? No veig cap activitat en el teu usuari
del l10n.gnome.org: http://l10n.gnome.org/users/xavier/

La T (de POT) vol dir template, o sigui que és el fitxer base a partir del
qual es tradueix. Els fitxers PO ja tenen cadenes traduïdes, i per tant és
una tonteria que el que ja s'ha traduït per la versió anterior es torni a
fer :)

> He introduït les cadenes de text amb el editor Virtaal, doncs el Poedit
> emb donava problemes.

Qualsevol editor va bé, l'important és que es tradueixi :)

> S'han de traduir totes les cadenes? Fins i tot les que són noms de
> variables?

Pots posar un cas en concret, entenc per on vas, però és molt més fàcil si
ens poses l'exemple que et dóna problemes.

> I que he de fer ara? Esperar un resultat? M'agradaria saber si la
> traducció es correcta abans de fer-ne més.
>
> Algú revisarà la traducció i et farà els comentaris que cregui oportuns
sobre ella. Miraré de fer-ho jo mateix aquest vespre si ningú se m'avança
abans. Hauries de pujar el fitxer a l'l10n.gnome.org però perquè es pugui
revisar.

> Moltes gràcies per la teva ajuda.

Moltes gràcies a tu per col·laborar!!