[GNOME] dubtes

dij des 19 00:45:22 CET 2013

Ep
Coincideixo amb el papapep. Quick and dirty no necessàriament és negatiu.
Oblida el 'dirty' i posa queda't amb el 'quick' i avall.

Quant al verb per shift + drag, pots fer:
També podeu utilitzar Maj i arrossegar...

My 2 cents.

salut,
jordi s
El dia 18/12/2013 23.30, "Eulˆlia Pag s Morales" <eulaliapages a gmail.com>
va escriure: