[GNOME] Revisió filtres de soroll

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dij des 5 18:34:31 CET 2013

Hola,

Poso el nom del filtre en majúscules perquè és un command. Per exemple,
> «Copia» és un menu item, un command, i per tant, al meu entendre, no és un
> nom genèric, sinó una mena de nom propi. No sé si es segueix aquest criteri
> per tot arreu, però.

Doncs mirant el que diu la Guia d'estil sobre les cometes[1] i sobre l'ús
de majúscules[2], tens tota la raó. Ho canviaré també al fitxer de
filtres[3].

PD: M'havia liat una mica perquè hi van apareixent coses com «Filter
canvi a d'altres llocs hi apareix simplement «Filter Noise».

Gràcies ;)

[1] http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d%27estil/Guia_2010/Tota#Les_cometes
[2]
http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d%27estil/Guia_2010/Tota#Maj.C3.BAscules_i_min.C3.BAscules
[3] https://l10n.gnome.org/languages/ca/gnome-gimp/doc/

> PS: acabo d'actualitzar POedit. Per fi puc canviar la grandària de la
> finestra d'edició! (= menys errors)

Buf! Donc té mèrit traduir amb aquell petit requadre de text!

Salut!
I bon pontet!
--
*KONFRARE ALBERT*