[GNOME] Eina Path

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
diu des 1 23:15:58 CET 2013

Hola Albert,

D'acord, deixem-ho com a camí.

Però l'última vegada que he pujat el fitxer ha estat el fitxer mo i no
el po.

Encara no està acabat, em queda el dubte de la paraula *slider*, en el
recull de termes he trobat *slider button *traduït com a *botó lliscant*.
De moment ho he deixat com a lliscant,  però també podria ser,
regulador, barra lliscant/de desplaçament

Eu