[GNOME] ela geminada

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dic set 26 18:42:38 CEST 2012

Compte!!!

Això ja fa un temps que ho vaig comentar jo i m'ho van fer enrere (al
gbrainy, per exemple).

http://www.softcatala.org/wiki/Ela_geminada

Cerca en els teus mails de la llista 'Forum' i troba el fil 'Ela Geminada'.

Allà tens totes les respostes que em van donar que van acabar en fer servir
3 caràcters.

SAlut,

Pau

El 23 de setembre de 2012 21:44, Joan <jodufi a gmail.com> ha escrit: