[GNOME] He començat amb Glossari Gimp/Inkscape a la Wiki

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
div maig 11 23:30:09 CEST 2012

Hola Albert,
Gràcies per començar el glossari,
A mi em sembla bé, de totes maneres m'imagino que ha de ser fàcil
modificar-lo per si volguéssim afegir una altra columna o algun altre canvi.
Potser s'hauria de posar Gimp Inskape si volem utilitzar la mateixa
terminologia pels dos.

No tinc clar com ha de ser la manera d'afegir termes, però què et sembla
si agafo els mòduls que vaig traduir i anoto el vocabulari i els dubtes?.
Cal tenir en compte que algunes paraules tenen diferents traduccions
segons el context, això també hauria de quedar reflectit. Jo vaig
continuar la traducció de l'Script-fu, els tips, el gap i el gegl.
Si et sembla bé començo per Script-fu.
Ja em diràs.

Eu