[GNOME] He començat amb Glossari Gimp/Inkscape a la Wiki

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
div maig 11 14:31:00 CEST 2012

Hola,

L'any passat el Joaquim ja va crear un fitxer «Glossari del GIMP», ja que
algunes paraules es tradueixen de manera particular en aquesta aplicació.
No fa gaire l'Eulàlia deia:

> Canvio l'ofset i poso desplaçament, i deixo Porta-retalls que és més
adequat.
> Ens cal amb urgència un glossari específic pel Gimp i l'inskape
;-)

He començat a crear el Glossari amb termes del Gimp/Inkscape.
El trobareu aquí: http://www.softcatala.cat/wiki/Gimp/Termes

Vaig provar de fer la transformació a format Wiki des del LibreOffice amb
el fitxer del Joaquim però agafava els estils i generava un codi wiki força
complicat d'editar a posteriori.

M'ha semblat que era més fàcil crear el glossari de nou a la wiki.
He començat amb algunes paraules que m'he anat trobant en la revisió de
«Interfície», i m'ha semblat que seria bona idea que el glossari tingui en
compte també, el que hi ha al «Recull de termes» (per saber si allà es
recomana una altra traducció i poder contextualitzar).

El codi és molt senzill:
*| -*
*| paraula_anglès*
*| paraula_traduïda_gimp*
*| paraula_traduïda_recull*
*| categoria*
*| observacions*
*| -*
 Això per cada paraula.
A veure si us sembla bé :)

*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí de La Palma
WEB:            http://www.konfraria.org
TWITTER:     http://twitter.com/La_Konfraria
FACEBOOK:
http://ca-es.facebook.com/people/Konfraria-Vila-Del-Pingui/100001918952076