[GNOME] gnome-panel, <ALT>+Clic botó dret

Gosset Inofensiu gosset.inofensiu a gmail.com
div maig 11 10:25:11 CEST 2012

Moltes gràcies Gil per la resposta,

El que no m'agrada és que precisament és una llista que es mou quan hi
apuntes el punter del ratolí, per la qual cosa clicar sobre "tancar" no és
trivial, has d'anar amb compte de no passar el punter per sobre de la
fletxa de sota.

Aquest problema queda resolt si prems la tecla CONTROL + botó dret del
ratolí, però vaja, això, que has de prémer CONTROL, no és com a Ubuntu
10.10.

Però sóc conscient que els desenvolupadors de Gnome estan més per millorar
Gnome-Shell.

Salutacions i gràcies