[GNOME] gnome-panel, <ALT>+Clic botó dret

Gil Forcada gforcada a gnome.org
div maig 11 00:53:02 CEST 2012

El dj 10 de 05 de 2012 a les 19:24 +0200, en/na Gosset Inofensiu va
escriure:
> Bona tarda!
>

> Sóc dels "estranys" que continua amb gnome-clasic a Ubuntu 12.04,
> malgrat les insistents recomanacions que algun desenvolupador de Gnome
> em fa que em utilitzi Gnome-shell (em diu que és molt configurable,
> etc., però no em convenç, ni tampoc Unity).
>

> El cas és que m'hi he estat barallant hores i hores per treure una
> "característica" que se'ls va ocórre implementar als de Gnome:
> transformar la llista d'opciones que trobareu en el fitxer adjunt en
> una llista "lliscant", que fa poc usable i molt molest a l'hora de
> [...]

Bones Albert,

Segurament no és el millor lloc no, els fòrums de la distribució que
utilitzes, o llocs com http://unix.stackexchange.com/ potser et podran
ajudar més. Tot i així no entenc molt bé el problema. Què li passa a
aquesta llista? Què no t'agrada d'ella? On vols que surti?

Gil Forcada

planet: http://planet.guifi.net