[GNOME] gnome-panel, <ALT>+Clic botó dret

Gosset Inofensiu gosset.inofensiu a gmail.com
dij maig 10 19:24:43 CEST 2012

Bona tarda!

Sóc dels "estranys" que continua amb *gnome-clasic* a *Ubuntu 12.04*,
malgrat les insistents recomanacions que algun desenvolupador de Gnome em
fa que em utilitzi Gnome-shell (em diu que és molt configurable, etc., però
no em convenç, ni tampoc Unity).

El cas és que m'hi he estat barallant hores i hores per treure una
"característica" que se'ls va ocórre implementar als de Gnome: transformar
la llista d'opciones que trobareu en el fitxer adjunt en una llista
"lliscant", que fa poc usable i molt molest a l'hora de tancar finestres
minimitzades als panells de Gnome Classic. Ahir a última hora vaig
descobrir que mantenint la tecla <ALT> apretada desapareixent les "fletxes"
amunt i avall i queda una llista fixa, igual com a Gnome 2.x.

Vaig estar modificant opcions de metacity usant el gconftools però vaig
acabar "destrossant" bastant el sistema (vaig haver de reinstal·lar la
tarja gràfica, per exemple).

No sé si aquest és el millor lloc per fer la pregunta ni si el meu problema
té solució. Espero em podeu guiar una mica en aquest aspecte. O tots useu
Gnome-shell?

Salutacions i gràcies per endavant,

Albert