[GNOME] Fitxers Gimp -> Pujar-ne alguns al Damned-lies?

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dis maig 5 13:42:34 CEST 2012

El dj 26 de 04 de 2012 a les 13:49 +0200, en/na Konfrare Albert va
escriure:

> I buenas Gil,

> <susto> AHHHHH!!! </susto>

> Al de Softcatalà? O al del Gimp?
> Pel de Softcatalà m'hi vaig passar però no hi havia activitat, tampoc
> vaig fer un toc a ningú... Si és el de Gimp no sé on és

Bones,

Al del GIMP: http://www.gimp.org/irc.html

En el cas del GIMP, al bugzilla del GNOME: https://bugzilla.gnome.org/

> col·laborar i
>

> Per això som aquí! ;-)
> I preguntar... suposo que es tracta de conèixer els llocs adequats on
> fer-ho!

Evidentment ;) I si no ho saps, ho preguntes i t'ho expliquem :)

> (ho
>

> Vaig mirar-ne alguns (espanyol i italià), però ningú encara s'havia
> atrevit amb aquestes cadenes... estaven sense traduir.
> El value què preguntava, si que vaig veure que a l'italià l'havien
> traduït per valore.

Molt millor si ho demanes si hi ha dubtes i no tens clar que els equips
de traducció ho sàpiguen del tot.

> Iep! Potser hauria d'aprendre una mica el llenguatge dels fitxers
> PO... algun enllaç?
> Així també podria mirar d'arreglar cosetes com alló dels plurals,
> capçaleres, etc. [si no és massa complicat, que de programar no en sé]

A Softcatalà mateix tens la descripció de com funciona un fitxer po:
http://www.softcatala.org/wiki/Traducci%C3%B3_Fitxers_PO

Si encara en vols saber més, o preguntes o cerques una mica per
Internet ;)

> Emplena un informe d'errada (un bug al bugzilla vaja ;)
>

> Ostres, és veritat, el Joaquim ja no el tenim tant per aquí... em
> sembla que m'hauré de posar les piles ;-)
> També m'aniria bé saber si m'haig de subscriure a alguna llista del
> Gimp per seguir l'evolució de les versions, plaços de les traduccions,
> etc.

No crec que faci falta. Si el van treure així gairebé sense avisar és
perquè aquests dies s'està fent la LGM[1] i llavors així ho poden
celebrar allà entre els desenvolupadors. Normalment però ho anuncien a
les llistes de traducció del GNOME[2], a les quals uns quants de
Softcatalà ja hi sóm i intentem avisar si hi ha res interessant. Tot i
així si vols t'hi pots apuntar, evidentment ;)

Ara em miro tots els correus que heu enviat sobre el GIMP.

Salut!

[1] http://www.libre-graphics-meeting.org/2012/