[GNOME] [Gil] Pujada fitxers GEGL i Connectors

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dij maig 10 08:07:05 CEST 2012

El dc 09 de 05 de 2012 a les 18:39 +0200, en/na Konfrare Albert va
escriure:
> Bé, massa ràpid m'animava... les cadenes són:
> #~ msgid "New _Brush..."
> #~ msgstr "Nou pin_zell..."
>
> #~ msgid "New _Pattern..."
> #~ msgstr "Nou _patró..."
> Cap de les 2 apareix al PoEdit i el gedit me les mostra de color blau
> com a comentari.

Si tenen el coixinet al principi més la tilde vol dir que aquesta
traducció no s'utilitza...

Fent una cerca als fitxers de tot el GIMP veig que en el fitxer
d'interfície hi ha la cadena "_New Pattern" no serà aquesta la que estàs
buscant?

> Pot ser que s'utilitzin aquestes cadenes en la traducció?
> Les estic buscant per tots els fitxers per canviar a l'ordre
> nom-adjectiu però no les trobo :(

Segurament el problema era que cercaves exactament la cadena que poses,
en canvi si ho cerques com a "pattern" i prou veuràs que et surt ;)

Aquest vespre miraré d'estar connectat a l'IRC ;)

--
Gil Forcada

planet: http://planet.guifi.net