[GNOME] [Gil] Pujada fitxers GEGL i Connectors

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dic maig 9 18:39:50 CEST 2012

Bé, massa ràpid m'animava... les cadenes són:

#~ msgid "New _Brush..."
#~ msgstr "Nou pin_zell..."

#~ msgid "New _Pattern..."
#~ msgstr "Nou _patró..."

Cap de les 2 apareix al PoEdit i el gedit me les mostra de color blau com a
comentari.
Pot ser que s'utilitzin aquestes cadenes en la traducció?
Les estic buscant per tots els fitxers per canviar a l'ordre nom-adjectiu
però no les trobo :(

Salut!

ALBERT

El 9 de maig de 2012 18:19, Konfrare Albert
<lakonfrariadelavila a gmail.com>ha escrit: