[GNOME] Dubtes amb el Gimp

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dis maig 5 08:33:42 CEST 2012

Està clar, doncs, que hem de sortir a passejar la cabra XD
Què per cert, deu ser aquesta
<http://en.wikipedia.org/wiki/File:GEGL.png>(de set potes). Reconec
que, I like it very much ;-)

Moltes gràcies Jordi pels comentaris, em semblen encertats i alguns com
«desador» m'alleugereixen el pes de consciència ;-)

ALBERT

El 4 de maig de 2012 17:16, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com> ha
escrit: