[GNOME] Gimp, pujada de fitxers amb cadenes noves

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dim mar 27 14:50:41 CEST 2012

Hola Albert,

Abans de fer la traducció vaig intentar Instal·lar-me el Gap però no va
ser possible fer-ho en un Mac.
De moment jo intentaria solucionar primer el problema amb les cadenes
que donen error, almenys el tindríem tot traduït malgrat que encara
sigui una traducció provisional. Si no ho podem solucionar nosaltres
hauríem de demanar ajuda a algun tècnic informàtic per tal si troba la
manera d'arreglar-ho.

Em miro aquests enllaços on hi ha els glossaris.

Em sembla bé la idea del portafoli penjat al Softcatalà, amb els
recursos i els termes recollits.
Jo també estic pensant, però no sé si és possible, però penso que
facilitaria molt la feina organitzar una base de dades amb un cercador
tal com està en el Termcat.

Ja em diràs que et sembla.