[GNOME] Gimp, pujada de fitxers amb cadenes noves

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dim mar 27 00:28:43 CEST 2012

Hola Eulàlia,

Vaig pel GAP ;-)

   - Pels dubtes que envies del Gap, ho trobo ben complicat. No en tinc ni
   idea, com bé dius necessitarem ajuda. Una idea també podria ser mirar el
   fitxer traduït a altres llengües com
l'espanyol<http://l10n.gnome.org/vertimus/gimp-gap/master/po/es>,
   el francés <http://l10n.gnome.org/vertimus/gimp-gap/master/po/fr> o l'
   italià <http://l10n.gnome.org/vertimus/gimp-gap/master/po/it>, per
   exemple, a veure si hi trobem l'inspiració; no és el més correcte però en
   casos com aquest qualsevol ajuda pot ser bona :)
   - Una bona idea podria ser instal·lar-nos el Gimp-Gap per veure en quin
   context surten les cadenes. Amb Linux-Ubuntu és fàcil (sudo apt-get install
   gimp-gap), i amb Windows ( http://registry.gimp.org/node/3500 ), per Mac
   ( http://registry.gimp.org/node/25077 ).
   - El tema de les 3 cadenes en plural intraduïbles, va quedar sense
   resposta. Jo recordo que vaig provar de traduïr-les tant des del poedit com
   des de l'editor de text (gedit) i no me'n vaig sortir, però veig que els
   italians per exemple, tenen la traducció del Gap al 100%, potser es pot
   mirar com han solucionat el tema de les 3 cadenes.

Vaig pel Glossari/Wiki/Portafoli :)

   - Recupero el fitxer del glossari que va crear el Joaquim (
   https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AjBTBezn2Qr9dG5PV18wbkpScXRBZFhSZHM3bWQ2dGc#gid=0)
i un que vaig fer jo amb paraules que no sé si es van afegir a l'altre
   no (
   https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?pli=1&key=0AjBTBezn2Qr9dGpoWnpZb3BtLTBqZHNvNFZNMWdVRmc#gid=0)
   - Estaria prou bé tenir un espai a la web de Softcatalà on poder
   penjar-hi tots els recursos que fan referència al Gimp i l'Inkscape i de
   més globals, com una espècie de portafolis amb la «caixa d'eines» per
   traduïr aquestes aplicacions. Ja direu si és possible i com fer-ho.
   Recupero la proposta del Gil: «Crea una pàgina dins de
   http://www.softcatala.cat/wiki/Gimp per exemple
   http://www.softcatala.cat/wiki/Gimp/Termes»

Potser el millor seria començar per crear dues pàgines a la wiki Gimp:

   1. Portafoli, amb objectius, enllaços a recursos, etc.
   2. Recull de termes Gimp, Gimp-gap i Inkscape

A veure què us sembla,
Salut!

ALBERT

El 26 de març de 2012 22:55, Eulˆlia Pag s Morales
<eulaliapages a gmail.com>ha escrit: