[GNOME] Dubtes gnome-games: llums fora

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dis gen 14 17:14:08 CET 2012

El dv 13 de 01 de 2012 a les 11:36 +0100, en/na Eulˆlia Pags Morales va
escriure:
> Mireia, a mi m'agrada més la nominalització “Personalització Llum
> fora”

Veig que tens bon gust, sí, en principi és l'opció recomanada si no és
molt forçada.

Heu de tenir en compte que els títols i les descripcions és el que es fa
servir per cercar a l'ajuda, de manera que han de ser prou fàcils de
preveure perquè l'usuari els pugui cercar.

Pel que comentes de la llicència sí, qualsevol traducció de la
documentació[1] n'ha de tenir un, agafa el que més t'agradi.

Salut!

[1] http://l10n.gnome.org/languages/ca/gnome-3-4/doc/