[GNOME] Gimp, loop

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dim gen 3 11:21:01 CET 2012

No sé, potser es podria posar quelcom com «En bucle» o «Reproducció en
d'estil; a més penso que s'entendria perfectament el que significa.

Salut!

ALBERT

El 3 de gener de 2012 10:22, Eulˆlia Pag s Morales
<eulaliapages a gmail.com>ha escrit: