[GNOME] Gimp, loop

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dim gen 3 10:22:48 CET 2012

Hola Albert,

He localitzat on es trobava, feia mesos que ho havia vist i la memòria
t'acaba fallant, ara que ho veig potser la traducció és correcte, ja que
la paraula en si és *Looped*, i no *Loop*, llavors la traducció que hi
ha és exactament *En acabar torna a començar*,
llavors no sé, ara no ho tinc, clar, què en penseu vosaltres?

la paraula es troba al fitxer *script-fu*