[GNOME] Fitxer GAP (Gimp),

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dll abr 16 21:38:32 CEST 2012

Hola Jordi,

Et passo un escrit que em va enviar un amic sobre la possible causa del
problema.
Pel que fa a les cadenes, millor serà que et baixis el Gap des de i allà
podràs veure les quatre cadenes en difós, així no hi ha perill que entre
seleccionar i copiar es malmeti res.
http://l10n.gnome.org/vertimus/gimp-gap/master/po/ca

Hola

He estat mirant la especificació dels arxius PO. No ho he fet
exhaustivament, però he observat una petita cosa que pot ocasionar
errades si la programació no és del tot correcta en el POEdit. Explic el
que passa i una solució, si la solució funciona es molt possible que la
diagnosi s'acosti a la veritat. L'edició per a corregir l'error és
manual (a través de TextEdit o equivalent) i PODRIA fer que el text
validi i deixi d'estar "fuzzy (el problema que m'has comentat).

DIAGNOSI
Els arxius del GIMP inclouen la possibilitat de traduir "plurals", però
sembla que això és un afegit . El que he vist en els teus arxius, el
marcador de "fuzzy" se sol posar amb el marcador de "c-format".

En aquelles entrades que tenen plurals (i variables de matriu, això dels
claudàtors), s'hauria d'incloure el format, crec que "c-format", així

#, fuzzy, c-format

indica que és línia de marcador/s [flag/s] (amb #,) que no és definitiu
(fuzzy) i que necessita un format especial (c-format).

SOLUCIÓ PROPOSADA
0-NO Treure la marca de fuzzy per mitjà de POEDIT.

1-Un cop traduïda l'entrada amb plurals, amb un editor de text, posar

#, c-format

(en comptes de: #, fuzzy, c-format)

2-Guardar l'arxiu PO amb l'extensió .po