[GNOME] Fitxer GAP (Gimp),

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
diu abr 15 23:14:20 CEST 2012

Hola Albert,

Li vaig preguntar a un amic sobre el problema de l'error amb el poedit i
he rebut aquest correu just després del teu.
Explica el que es pot fer per tal que no marqui error, copio i enganxo a
sota.
A veure qui fa la prova,

Puja'm el que tinguis traduït del Gegl i acabo la resta.

Hola

He estat mirant la especificació dels arxius PO. No ho he fet
exhaustivament, però he observat una petita cosa que pot ocasionar
errades si la programació no és del tot correcta en el POEdit. Explic el
que passa i una solució, si la solució funciona es molt possible que la
diagnosi s'acosti a la veritat. L'edició per a corregir l'error és
manual (a través de TextEdit o equivalent) i PODRIA fer que el text
validi i deixi d'estar "fuzzy (el problema que m'has comentat).

DIAGNOSI
Els arxius del GIMP inclouen la possibilitat de traduir "plurals", però
sembla que això és un afegit . El que he vist en els teus arxius, el
marcador de "fuzzy" se sol posar amb el marcador de "c-format".

En aquelles entrades que tenen plurals (i variables de matriu, això dels
claudàtors), s'hauria d'incloure el format, crec que "c-format", així

#, fuzzy, c-format

indica que és línia de marcador/s [flag/s] (amb #,) que no és definitiu
(fuzzy) i que necessita un format especial (c-format).

SOLUCIÓ PROPOSADA
0-NO Treure la marca de fuzzy per mitjà de POEDIT.

1-Un cop traduïda l'entrada amb plurals, amb un editor de text, posar

#, c-format

(en comptes de: #, fuzzy, c-format)

2-Guardar l'arxiu PO amb l'extensió .po

Explicació:
Si aquest arxiu PO, valida I el troba 100% traduït (com passa amb la
versió italiana), vol dir que el POEdit està, d'alguna manera treient
malament els marcadors (flags), potser els treu tots no treu bé la coma
de darrera de fuzzy o moltes altres possibilitats. Fixa't bé en com és
va la línia correcta hi ha un "coixinet" seguit de "coma" seguit
d'"espai", seguit de "c-format".

Jo no ho puc provar perquè no tinc un validador fàcilment accessible o
el poedit instal·lat; però la prova és ben fàcil si tens accés a l'arxiu
100% traduït.

Esper que serveixi.